Tevredenheid

De klantenservice van Rebelbabes helpt je graag met het vinden van een oplossing. Dit doe je via deze link.

Ben je niet tevreden met de manier waarop je geholpen bent door de klantenservice? Kan je dat aan ons doorgeven door een officiële brief te schrijven naar:

Rebelbabes.nl
T.a.v. de klanttevredenheidsmedewerker
Nieuwe Prinsengracht 64-1
1018 VT te Amsterdam
Nederland

Of stuur een e-mail naar info@Rebelbabes.nl.

Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:
– je naam, adres en een telefoonnummer waar je overdag op te bereiken bent;
– een duidelijke omschrijving van je klacht;
– indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.

HOE WIJ JOUW KLACHT BEHANDELEN
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles om klachten te voorkomen. Wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing. We komen binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
 
ONLINEGESCHILLENBESLECHTING
Indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.
De waardering van www.rebelbabes.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 9 reviews.